Contact met de regiomanagers

Contact met de regiomanagers

3 Minuten
31 May 2019

De regiomanagers van Team4Animation zijn er voor jou en de camping. Op de website staat dan ook het volgende: "In de zomer komen we regelmatig op de camping langs: om te kijken of je werk goed loopt, of de camping tevreden is over het programma.. Wie komt er langs? Je leert ons allemaal kennen tijdens de training. We hebben allemaal al veel ervaring met animatiewerk en kunnen je dus goed op weg helpen! Tot gauw!" De regiomanagers komen in principe minimaal één keer per maand langs bij jou op de camping. Verder hangt jouw contact met de regiomanagers simpelweg af van jouw eigen tevredenheid en de tevredenheid van de camping. Ik zal hieronder drie scenario's schetsen.


Scenario 1: de camping is tevreden, jij bent tevreden

Dit scenario is vanzelfsprekend het meest ideaal voor iedereen: voor de camping en voor jou (en dus voor T4A). Alle partijen zijn tevreden en dan zijn de regiomanagers eigenlijk overbodig. Ik viel afgelopen zomer - godzijdank - in dit scenario. Om eerlijk te zijn, heb ik dan ook weinig contact gehad met de regiomanagers. Gedurende de zomer heb ik twee korte, onverwachte bezoekjes gehad. Ondanks dat het goed liep op de camping vond ik het gezellig en fijn om even te kunnen kletsen met de regiomanagers. Al was het alleen maar om de complimenten van de campingbaas in ontvangst te kunnen nemen!


Scenario 2: de camping is tevreden, jij bent ontevreden OF de camping is ontevreden, jij bent tevreden

In dit scenario is altijd één van beide partijen ontevreden en dat is niet de bedoeling. Probeer de situatie eerst zelf op te lossen met jouw collega's en/of de campingbaas. Als dat niet lukt, dan zijn de regiomanagers (vrijwel) altijd telefonisch bereikbaar voor hulp of advies. Is het telefonisch niet op te lossen? Dan zullen zij jou zo snel mogelijk een bezoekje komen brengen. De campingbaas zal eventuele problemen (waarschijnlijk) ook eerst met jou proberen op te lossen. Maar een ontevreden campingbaas kan ook contact opnemen met de regiomanagers.


Scenario 3: de camping is ontevreden, jij bent ontevreden

Dit scenario is - suprise, surprise - het meest ongunstig. Als beide partijen ontevreden zijn, dan zijn de regiomanagers juist hard nodig. Ze zullen zo spoedig mogelijk langskomen om jou en de camping een luisterend oor te bieden. Ook zullen ze hun stinkende best doen om de problemen op te lossen. Zo kunnen ze jou alsnog de beloofde "zomer van je leven" geven.

Over de blogger
Sabien
Sabien

Hallo allemaal! Ik ben Sabien en ik ben inmiddels alweer 22 lentes jong. Ik heb een voorliefde voor tennis en skiën. Ook hou ik onwijs van lekker koken en eten. Daarnaast ben ik groot fan van kinderen. Vanaf september ga ik beginnen aan de master Communicatie en organisatie aan de UU. Maar eerst mag ik nog de zomer van mijn leven beleven in Frankrijk!

alle blogs van Sabien
Vacature bij deze blog
Contact met de regiomanagers

Contact met de regiomanagers

Land
Salaris
Periode